5 Kasım 2012 Pazartesi

HANİ

Hani yeni sevdalarla haber yollayacakdın?
Anacakdın beni,
Hani bulutlarla göndercekdin sevdanı?
Hani yağmurla yağanakdın yüreğime?
Hani güneşle dolacakdın odama?
Hani ısıtacakdın üşüyen ellerimi?

Sen her yağmur damlasıyla gelecekdin ,
Benim yüreğimdeki ateşi  söndürecekdin,
Beni öpecekdin dudaklarımdan,
Yazdığın şarkıları söyleyecekdin ,
Esen rüzgarlarla.

Çiçeklerin kokusu getirecekdin,
Ben uyanmadan uykumdan,
Söz vermiştin,yemin etmiştin,
Bülbüller söyleyecekdi sözlerini,
Güller derecekdin ,
Gönül pencereden.

Denizdeki dalgalara verecekdin,
O güzelliğini,
Dalgalarla kalbime vuracakdın,,
Yıldızlardan dilek tutup kalbime akacakdın,
Sana giden yolları gösterecekdin,
Mehtap olup ışık saçacakdın,
Karanlık gecelerime,
Aşkımızı yaşayacakdın,
Ay ışığında.

Öyle sevdik ki ikimiz,
Ekmek ,su ,aş gibi,
Öyle yandık ki köz gibi ateş gibi,
Gönlümüzden aktık birbirimize.

Şimdi neden ayrısın benden?
Şimdi neden bana neden uzaksın ?
Niçin gelip tutmuyorsun?
Ellerimden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder