5 Kasım 2012 Pazartesi

ÜŞÜYORUM




Üşüyorum...
Geceni ayazı,
Ve senin yokluğunda,
Yavaş yavaş geçiyor,
Bitmeyen geceler,
Duvarda tik tak eden ,
Saatin sesi,
Ve yorgun düşünceler,
Bir biri üstüne geliyor,
Acı denen gerçekler,
Ve yakıyor beni,
Acıtıyor kalbimi,
Sahte sevgiler,
Ve yalancı sevdalar.

Yüreğimde bitmeyen acılar,
Sensiz yaşanacak yarınlar,
Sen bana uzak,ben sana uzak,
Üzerimide kaderin kurduğu tuzak,
Bildiğim tek şey sana olan aşkım,
Sevgisizliğim ve unutmuz aşkım,
Ömrümü sana vermişim,
Bilmeden ,neden?

Bir,bir kırıldı,umutlarım,
Bir yanım seni ister,
Bir yanım olmaz der,
Çok iyi biliyorum ,
Çıkmazlardayım ,
Hangi kuytu köşlerdeyim,
Gözüm takılmış,
Gelmeyeceğin yollara,
Yokluğun büyük ıstırap,
Seven yaralı yüreğime.

İğneden ipliğe işledim,
Sevdamızı,yürek yürek,
Sen olmuşsun ilmeğim,
Dokuyor ellerim,
Bazan vurdum duymaz yüreğim,
Tıpkı senin gibi,
Bazan için için yanıyor,
Tıpkı benim gibi,
Ama yüreğimin üşüyüşü neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder