5 Kasım 2012 Pazartesi

SEN

Uyandım gecenin bir vaktinde,
Bir seni düşündüm,bir beni niye?
Beni sardı ,unutulmaz hatıralar,
Seven ve sevileni gördüm gece.

Kalktım,karanlık gecelere inat,
Yüreğimde beni ısıtan sevgin,
Dua ettim rabbime uzun uzun,
Giden sevgili dönsün diye diye.

O bulutlu havada çırpınan kuşlar gibi,
Çırpındı,yüreğim sabahlara değin,
Ama sen duymadım sesimi,
Ama sen görmedin hıçkırığımı.

Hayat ,sen ne istersen iste ,
İstemiyorum senin istediğini,
Sevgi ve mutluk senden dileğim,
Lütfen onuda çok görme bana.

Çekiyor sana ,beni sevgi ve hasretim,
İstesemde artık sensiz yaşayamam,
Tatlı tatlı rüyalarla avunamam,
Gerçek istediğim beni sevmen.

Seven kalbi,gerçek seven anlar,
Unutulmaz yaşanan hatıralar,
Bende saklı sana kavuşma dileğim
Bizi kavuştursun seven kaplerimiz.

Bilmem,ne olur bu aşkın sonu,
Sevmek gerçek mi yoksa oyun mu?
Seven Yaradandan ,ne  diler?
Tabii ki yare kavuşmak arzusu.

Sevgi ancak gerçek sevende olur,
Hak eden Allah'dan sevdiğini alır,
Ben bir seven ,sen sevilensin,
Uzanır kalpten kalbe  yollar.

Yüreğim yüreğine akmakda,
Gece artık sabaha yaklaşmakda,
Sensizlik geleceğin için ,
Artık sona yaklaşmakda.

Sen benim canımda, kanımdasın,
Cananım sen benim yanımdasın,
Kalbimin sen tek sultanısın,
Bırak yar, bu gönül de yaşayasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder