5 Kasım 2012 Pazartesi

KARDELEN



Bir kardelen açtı,karları yararak,
Öyle güzel öyle alımlı,
Ama sanki nedense,
Kimsesi yok ve tek başına,
Tıpkı benim yüreğimdeki aşk gibi
Tıpkı gökyüzündeki ay gibi,
Kalemimde son kalan kelimeler
İçimde yürek sızım var,
Susuyorum...Sana ve hayata inat.

Gecenin en kutu köşesinde,
Karların altına bir kardelen,
Yalnız ,yapayalnız tıpkı benim gibi,
Yüreğinde karmakarışık duygular,
Hayalinde uçuşan kelebekler,
Göğsüm daraldı,içim sıkılıyor,
Yoksun yanımda,
Yüreğim ağlıyor,
Sessiz gidişine.

İnce ince kar yağıyor,
Kardelen ve benimüstüme,
Sızlıyor yüreğim,aşk acısıyla,
Kelimeler kaybolmuş kalemimde,
Avuçlarım yanıyor hasretinle,
Ağlıyorum ben,
Kendime ve kardelene,
Sen bakmıyorsun,gönül pencerenden,
Gidişin yaktı,beni ve kardeleni,
Bir ayrılık rüzgarı götürdü seni,
Ayırdı seven gönüllerimizi,
Tüm yaşananlara inat,
Sana sitemim var,hayata sitemim var,
Beni unutanlara ,beni yıkanlara,
Büyük sitemim var.
Kardelen nasıl karı delip açıyorsa,
kanayan yarama inat ,
Ben de tüm acılara inat yaşayacağım.

İçimde kalsa acılar,
Sen bilmesende,seni sevdiğimi,
Ve hala seveceğimi,
Bir yağmur damlasında seveceğim,
Onınla inceğim yeryüzüne,
Yıldızlardan dilek tutacağım,
Sevenler ayrılmasın diye,
Senin için  bekleyeceğim ben,
Senin için yaşayacağım,
Senin için bu yanacağım,
Sen sevmesende,
Beni unutmuş olsanda sen,
Ben unutmayacağım,
Sen gelmesen de bekleyeceğim,
Geleceksin diye,
Sensizlik acı verse de yüreğimde ağlamayacağım,
Gel,gel gel diye bakacağım ,
Beni bırakıp gittiğin yollara.
Dön artık sevgilim dön ,
Yetmedi çektiğim çile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder