10 Kasım 2012 Cumartesi

TUTULDUM

Yağmur gibi ağlayışına tutuldum,
Kalbındeki özlem ateşine,
Dudaklarındaki kırmızılığa,
Senin hasretine yanışıma
Gözlerindeki  hasret ateşine tutuldum

Resim

Çağlayanının çağlayan sesine,
Benim seninle kalbimin dolu oluşuna,
Umutsuz seni beklediğime,gözlerim hasret gülüşüne,
Kalbimdeki sevdaya tutuldum.

Resim


Ben senin akşam güneşinin kızıllığına tutuldum.
Güneşin içimizi ısıtan ateşine,
Kalbimin senin için hızlı hızlı atışına tutuldum,
Ben senin kalbindeki anahtarın ,
Ben olduğuna tutuldum.

Resim
Gecenin gökyüzündeki mavi ışığına,
A gibi parlamana tutuldum.
Yüreğimi kor ateş gibi sıcakcık yakışına,
Bulutlar kadar yumuşacık kalbine,

Sana umutla sarılabilmeye tutuldum,
Dudaklarından her kelama,
Dağ gibi yüreğimi delebilmene tutuldum. 

Resim
Her deryaya bakışımda güzelligini haykıran dalgalara ,
Gökyüzünde gezinen martılara,
Gecenin ayazında yüreğimi ısıtmana tutuldum.
Her türkü söyleyişinde ağlayışına

Türkülere hayat vermene tutuldum.
Ay ışıgı altındaki yana yakamozları güldürmene tutuldum.

Hareketli Kalp Gifleri 2012

Düşlerime damla damla akmana,
Kalbimi türlü türlü yakışına,
Rüya aleminin bulutlarına çıkışına,

Denizlerin üstünde yürüyüşüne tutuldum.
Ben senin kalbindeki anahtarın kilidini bana verişine tutuldum.
Gurbette sıla özlemi, duyuşuna,

O sımsıcacık yüreğine tutuldum.
Resim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder