9 Aralık 2013 Pazartesi

AŞK


Aşk nedir diye sorsalar,anlamazdım?
Sana aşık olmadan bilemezdim,
Bilemezdim,aşkın güzelliğini,
Seni tanımadan önce sevdiğim,
Yalnızlığı tarif edemezdim,senden önce,
Şimdi  kelimeler yetmiyor bana,
İçimde hissetdiğim aşk olmasa,
Konuşmak uzun sürer,
Karşımdakimi dinlemeyi tercih ederim,
Gülmek ağlmak demek,
Ben bilmezdim ayrılığın acısını,
Yaşamak gelip geçen bir ömür olsada,
En güzel sevip ,sevilmek olmalı,
Yalnızca bana ait bir sevdam olmalı,
Herkesin kaderi bu kadar güzel olmalı,
Unutulmak zor olsa da unutmak kolay olmalı,
Sevdalar geçerken birini yakalamak gerekli,
Her şey üst üste gelir hayatta,
Bir fırsat varken ötesine kaçmamak gerekli,
Ne kısa da olsa ömrümüz,
Gönülden sevmek,sevilmek gerekli,
Anlıyorsun zamanla yaşamayı,
Sen iyi ki varsın hayatımda sevdiğim,
Şimdi anlamlı oluyor bu hayat senle,
Gitmek varken sevdaya,
Unutmak neme gerek benim,
Vazgeçmekmiş gururdan sevdiğin için,
Hep kalmakmış yanında sevdiğinin,
Hayat buymuş oysa yaşamak gerek,
Gül benimle hayata,
Gülümse daima sen bana,
Aşk seninle anlamlı,
Aşk seninle yaşamak bu dünyada,
Sevdiğini dünyaya haykırsana,
Duysun yaşamayanlar da bunu,
Varlığını bilsinler,
Yaşamak için herkesin,
Bir nedenleri olsun şu dünyada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder