12 Aralık 2013 Perşembe

GÜL KONCASI


Kapkaranlık bir gecenin sabahında,
Uzaklaşıyorum,
Senden ve bu şehirden,
Tüm dertlerimi,tasaları,
Bıraktım ardımda.

Birtek seni unutamadım,
Bir tek sen uzaklaşmadın ,
Bedenimden ,ruhumdan,
Bir de bakmaya kıyamadığım,
Gözlerin.

Seyrediyorum sensiz ,
Gittiğim şehirde,
Sokakları ve denizi,
Birde hayallerimi.

Gitme ,dur,
Kaçma benden,
Ağlatma,ağlama,
O güzel yüzüne,
Bakmaya doyamıyorum.

Bir yıldız seçelim,
Sana ve bana ,
En güzelinden,
Alıp kondurayım,
En güzel ellerine.

Git ,gideceğin yere,
Yıldızın seni korur,
Kaybolmazsın,
Kıyıda ,köşede,
Hadi sana güle güle.

Gökyüzü nasıl da mavi,
Tıpkı gözlern gibi,
Aklından güzel şeyler,
Düşün ikimize dair,
Sakın üzme kendini.

Gerekirse nasırlaşmış,
Yüreğime çek,
Ayrılık kurşunları,
Bırakamam ,seni,
Gül koncası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder