18 Aralık 2013 Çarşamba

OYYY YARİM OYYY

 

Oyyy! Yarim oyyy!

Ebem kuşağından  düşlerime dolsan, Gülüm,
Eğil de öpeyim,
O pembe yanaklarından
O kiraz gibi dudaklardan...
Gül dudaklgö
Değmesin gözünün yaşı yerlere,
Eğme sen başını eğme,
Ürkek narin bakışların...



Hayli zaman geçdi,
O yumuşak ellerinden tutmayalı,
Zamansız ayrılıklar ayırdı ,ikimizi,
Zamansız aşkların nazarı mı değdi?
Gözlerimize...


Kanıyor kalbimin en derin yeri,
Sen ne haldesin ?
Haber yok niye senden?



Dokunma!Dokunma!
Kanamasın yaralarım,
Doğmasın,güneş benim üzerime,
Bitsin artık sana hasretim,
Yanmasın,gönlüm ,
Senin hasretinle....



Oyyy! Oyyy yarim,

Güne bakanım!
Papatyam!

Gökte olur,güneş ile ay ,
Gelirsen yar bana,
Oynarım,şinanay şinanay
Hâlâ bana neden gelmiyorsun?



Burası gurbet
Burası hasret,
Dışarda kar,
Soğuk mu soğuk ayaz ,
Burası sensizliğin yeri,
Bütün ağlarım yasak ,
Anla ,sensiz yaşayamıyorum...



Hâlâ aynı yanıyor yüreğim,
Bahçemde kurudu,
Gülüm,çiçeklerım,sevdam, gül
Susadığım sensin ,
Aşka ve sevgiye....




Sakla beni,düşlerinde ,
Sakla beni,yüreklerde...



Oyyy! Oyyy!

Nar çiçeğim!
Limon ağacım!

Günü yaşatan,geceyi aydınlatan, gece
Ve herşeye hayat veren,
Allah'ım ayırma beni yarimden...

Yatağımda senin kokun,
Hâlâ ellerimde ellerin var,
Neden beni üzüyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder