23 Aralık 2013 Pazartesi

ÜŞÜDÜ ELLERİM

 

Yine üşüdümü ellerim sensiz,
Tut göğsüne ısınsın,
Kalbinin aşk ateşiyle,
Yine ağlar mısın ben olmayınca
Gel yanıma sen sevdiğim,
Yasla başını omzuma.

Yine sensiz gecelerim uykusuz,
Kapanmıyor gözlerim sensiz ,
Gökyüzündeki yıldızlara ışık vermiyor,
Gönül pencerem karanlık,
Yanımda sen yoksun diye,
Geçmiyor günlerim sensiz.

Güneş beni ısıtmıyor,
Üşüyor sensiz ellerim,
Sakın unuttum sana seni,
Hayal ettiğim hep sensisn sen,
Yanımda olmasanda sevdiğimi bil,
Merak etme üzülme benim için sen,
Her sabah doğan güneş seni ısıtsın,
Beklemiyorum,dönmeyeceksin geri,
Umudumu kaybetmedim yinede,
Hala düşünüyorum seni,
Olur da hala dönersin bir gün.

Kalbinde küçücükde olsa bir yerim var mı?
Beni unuttun mu hatırlıyor mu gözlerin?
Sevgiyle dolu yeşeren kalbin mi var?
Bir mucize olur da belki dönersin bana,
Bil ki gerçek aşkı buluruz biz ikimiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder