10 Aralık 2013 Salı

GÜL AÇMAMIŞ KADERİ BÜLBÜL NEYLESİN

 

Mısralara yazdım,duyguların kalemiyle,
Yüreğimde yanan kor aşkın ateşiyle,
Çoraklaşmış kalbim yumuşar gözyaşıyle,
Ayrılığın acısı yakar,yüreğimi sancısıyle.

Dolanmış boynuma ayrılığın acısı,
Gönlüme battı, hasret kancası ,
Ayırıyor kalpleri sevda çilesi,
Kanar yaram, açmaz ,gülüm.

Sessizlik ve sensizlik ağlatır beni,
Suçum ,günahım,sevmek seni,
Ayrılık olsa da kavuşmayı diledim,
Allah kavuştursun birbirini sevenleri.

Aşka inanmam,deyip beni gizlemişsin,
Unuttum desen de kalbine yazmışsın,
İçine atıp aşkını unutmak istemişsin  ,
İkimize de sen neden acımazsın sen ?

Derin derin düşüncelere beni salmışsın ,
Gül açmamış kaderi bülbül neylesin,
Aşkın sırrına erdim derken yanılmışım,
Viran olmuş, gönlümü  bülbül neylesin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder