19 Aralık 2013 Perşembe

SON ŞARKIMIZ

 

  Hiç inanmamıştım aşkım, hem de hiçbir da zaman inanmamıştım. Beni kendi kendime düşman edip kalbimin bir yarsını söküp alıp gideceğine... Benden başka herkes biliyormuş , senin günün birinde beni yarı yolda bırakıp ardına bile bakmadan gideceğini. Şu kahrolası yalan dünyada bir ben vardım  sana inanan, güvenen, seven ve her zaman her şartta yanında olan ve sana tam  destek olan bir tek bendim.
   Ama sen sana inanmayanları bile haklı çıkardın ve beni acımasızca terk ettin.
   Seninle birlikte kurduğum dünyamı yerle bir edip gittin.Gitmene ne sebep oldu anlamıyorum ve bilmiyorum.Bundan sonra bilmek de istemiyorum. Ben yalnızca sana aşık olan biri değildim.Sen benim en iyi arkadaşım,sırdaşım ve dostumdun. Neler yapacaksak beraber yapardık.Birbirimizi, acılarını kederlerini ve özellikle birlikte hayatımızı paylaşmışdık. Ağlamaktan korkmazdım ben. Biliyordum ki her ağladığımda sen yanımda olup göz yaşlarımı sileceksin. Artık ağlamayacağm çünkü gözyaşımı silen yok. Seninle ilgili her türlü hatıra acıtıyor bedenimi ve yüreğimi. Geçen gün markette senin o çok sevdiğin acı biberlerden ve acı turşudan  alacaktım . Birden bire sen aklıma geldin ve ben o an öleceğimi sandım. Tıkandım. Nefes bile alamadım. Ağlayamadım üzüntüden. Kıymalı böreği yapmıyor ve yiyemiyorum,çünkü onu sen çok severdin.. Kibariye'yi dinlemiyorum ,seni hatırlattığı için. Bütün resimlerimizi yırttım,yok ettim ama kalbimden seni çıkaramadım.. Kimsenin senin hakkında kötü konuşmasına izin vermiyorum. Sen olmayınca artık uzun yıllar yaşamanın pek anlamı yok benim için. Öyle değil mi kimin için niye yaşayacağım?Ne için yaşayacağım ki şu yalan dünyada!
  Seninle gidişinle birlikte hayallerimi de yitirdim ben.Tek katlı bahçeli ve bahçesinde her türlü meyve ağacının ve gülün olduğu bir evim olmayacak.Domates, biber, sebze yetiştirmeyi de hiç bir zaman öğrenemeyeceğim. salonumuzun tavanını süsleyemeyeceğiz istediğimiz gibi.Sana sürpriz yapacaktım,yatak odamızın duvarlarını sana yazdığım aşk şiirleriyle  ve en güzel resimlerinle  süsleyecektim. Bütün hayallerime evime çocuklarımıza, mutlu geleceğimize emin olduğum geleceğimize veda etmek kolay mı olacak sanıyorsun sen ?
   Seni aramıyorum diye, bu kez peşinden gelmedim diye unuttuğumu sakın düşünme. Her zamankinden daha çok seviyorum seni ve her zamankinden çok özlüyorum. Şu an şu saniye uğrunda ölebilecek kadar çok seviyorum. seni bir tanem. Öfkem de aşkımda dinmek bilmiyor nedense?
  Senden sonra ben nasıl yaşacağamı bilmiyorum. Ama şunu unutma ki senin hep mutlu olmanı istiyor ve diliyorum.. Birlikte geçirdiğimiz yıllar içinde seninle yaşadığım her an özel ve güzeldi, her anı doyasıya yaşadık biz ikimiz.
       Beni sen çok mutlu ettin. Zaman içinde belki sana kızgınlığım geçince seni hep o güzel günlerimizdeki hatıralarla yadedeceğim. Yıllar sonra beni hatırlayıp görmek istersen eğer  pencerenin önünde  senin  en sevdiğin şarkıyı söylüyor olacağım gökdeki  yıldızlara...

Dün akşam yine benim yollarıma bakmışsın...
Dün akşam, yine benim yollarıma bakmışsın,
     Gelmeyince üzülüp, perdeyi kapatmışsın.

     Kalbindeki derdine derman olmaya geldim,
     Sakın artık üzülme sende kalmaya geldim,
     Yıllar var ki hasretim o güzel yüzüne,
     Kararlıyım bu gece senin olmaya geldim.

     Benim için ağlamış, gözyaşları dökmüşsün,
     Gelmeyince üzülüp, hep boynunu bükmüşsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder