10 Aralık 2013 Salı

GÜLÜMSE KADERİNE

 

Sen sevsen de sevmesende beni,
Unuttum artık tüm acılarımı,
Ne olursa olsun,kaderim ,
Gülümseyebiliyorum kaderime.

Yok artık sevemem seni ben,
Senin değil kimsenin olamam ben,
Yokluğun acıtmıyor yüreğimi ,
Sana inat gülümsüyorum.

Her şey de sen yoksun artık,
Sensizliğe de alışdım ben artık,
Sen beni unutmasan da bile,
Koymuyor,geceler sensiz bile.

Belki de eskiden sevmişdim seni,
Belki de aşıkdım ,güzel gülüşüne,
Ne zaman çok sevsem seni,
Şımardın ,sevmedin beni.

Beni çok arayacaksın sen,
Belki de unutmak isyeteceksin, 
Kalbim ,ruhum senden gidecek,
Sen hatıralarla avunacaksın.

Gülümse bensiz kaderine sen,
Beni unuttuğun ben de seni,
Sileceğim tüm kalbimden,
Gülümse kaderine kendinle. 

Hergün daha da tükeneceksin,
Mutlu günleri çok arayacaksın,
Kaybolacaksın,sen  hayallerle,
Bensizliğin acısı saracak seni.

Seni sevmek için yaptıklarımı,
Nelerden senin için vazgeçtiğimi,
Farkına varacaksın bir gün,
Sana olan sevgimi anlayacaksın.

Haydi şimdi git kendi kendinle,
Ya sen bırakacaksın beni benle,
Ya da gülüşlerin terkedecek beni,
Sıra geldi ,bıraktım seni senle.    
 
  
  
 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder