3 Aralık 2013 Salı

İNANDIR

  
 Artık sana aldanmak istemiyorum ben.Sen beni sevgilerinin ölümsüz olduğuna inandır. İnandır beni sevginin eşsiz olduğuns.Korkularımdan şüphelerimden kurtar. Hiç aldanmamışların o engin iç rahatlığına kavuştur,bens sen.Sevdaya asretim dinsin.
 Kurtar,ayıkla arıt beni sevgisizliğimden...
 Bütün insanlar aldanıyormuş olsa da sürekli bir aldanma olmasın hayatım...
 Ne çıkar? Sevda olsa her yanımız.
 Ben artık aldanmak istemiyorum sensizliğime bir tanem...
 Sen benim sana dediklerime bir baksan.
 Sevda için senin erişemeyeceğin bir yere çıkmaycağaım ve sevgimi çıkarmayacağım.Ben seni  olduğun gibi seviyorum ve olduğun gibi seni seveceğim.
Hiç uzaklarda olma sen hep yanımda kal.Ulaşamayacağım yerlere beni bırakıp gitme.
Ben neredeysem,sen orada dur...
  Ve ben seni nasıl sevmişsem öyle kal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder