30 Mayıs 2013 Perşembe

SENİ DÜŞÜNMEKDEN

 

Seni düşünmekten nedense uyku girmiyor gözlerime,
Ne gecem belli,nede gündüzüm?
Takatim kalmadı düşüyorum gün ve gün,
Kimse beni kaldırmıyor neden?

Sana koşmak istiyorum,
Koşamıyorum neden?
Sensizlik beynimi kemiyor,
Bitiriyor ayrılık neden?

Sensizliği düşündüğüm zaman ağlamaklı oluyorum,
Gel de dindir bitmeyen gözyaşlarımı.
Çekilmez bir çile bu ayrılık,
Çıkmıyor girdi yüreğime. 

Sen yanımdayken ne keder vardı ne dert,
Seni çok sevdim ve sana çok değer verdim,
Sevmek suçsa sevdim seni bilmeden,
‘Sesiz ölürüm  yaşayamam’ derdin,

Çünkü ben seni bir an değil,ölümüne sevdim.
Çıkar beklemeden sadece sevdim,
Sense ne yaptın bırakdın beni gittin,
Suçum günahım neydi söylemedin .

Okumadın mı  sana yazdığım son yazımı ?
Sen gidince yitirdim , baharımı, yazımı.
Kederimden bırakmıyorum elimde ki sazımı,
Bilmiyor, kimse bu garip gönlümdeki sızımı.

Sevmiyorsan beni, durma git, yolun açık olsun,
Sensiz olmaz diyorsan almaya geliyorum sevgilim,
Seviyorsan ,beni ,sen hemen yola çık,
Tabii gelmek istersen benle sen sevgilim,

Ölümüne seviyorum ,seni herkes bunu bilsin,
Sevdam büyük enginlere sığmaz biliyorsun,
Sevmiyorsan beni,istemiyorsan beni,
Ne bana görün, ne de karşıma sakın çıkmayasın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder