23 Mayıs 2013 Perşembe

YOKSUN

Gidiyorum,
Ardıma bile bakmadan,
Bu ayrılık ikimize de yeter!
Sen kendine iyi bak sevdiğim,
Ben iyi olurum,
Sen Üzülmezsen,
İnan haberin olmaz,
Bana olanlardan…

Üzülmüyorum da şimdi sensizliğime,
Yolum uzun, gideceğim yer ırak,
Bir de dilimden düşmeyen şarkım,
Ruhumu yaralayn ne?
Bilemiyorum,
Oysa ne çok sevmiştim ben ,seni… 
 
Elbet özlerim seni,
Belki de hiç,
Bunlara hiç ihtiyacım yok benim,
Gidiyorum arkama bakmadan,
Bir ben var elimde ve bir de hayallerim,
Ona da sebep sensin sevdiğim,
Ellerime baktıkça yüreğim titremekte,
Tüm benliğimi yitirmiş olsamda....

Olsun bakalım,
Unutursun sanma beni sen,
Seni sevmekte çok zormuş gerçekden,
Şairin dediği gibi anlasana:
Anlatmak isterdim seni ama nesini savunacaksın ki bunun!
Evvel bir var bir değil pir yoktun.
Şimdi hamd olsun hiç yoksun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder