4 Ağustos 2014 Pazartesi

EY SEVGİLİ YAR

Beni sen kendine aşık ettin ,
gerçek misin hayal misin sevgilim ?
Elim ellerinde ,
Gözüm gözlerinde,
Dilim de hecen ,
Her sabah gönlüme doğan güneşsin sen...

Yıldızlarda ismin olacak,
Biri hayal desem,
Biri gurbet desem,
Biri de hasret olacak,
Biri yaşadığım güzel memlekettimdir, memleket ,
Sokaklarda yürüdüğüm şehirsin şehir,
Buluştuğum parklar ve sen,
 O güzel memleket bir çiçeğe  adını verdi ,
Akşamları göğe bak,kaldır başını,
Belki geçmişin anıları henüz sönmemiştir ,
Belki hayaller kaybolmamıştır ,
Belki isimler unutulmamıştır,
Belki batmayı unutan güneşler vardır gökyüzünde,
Seyret aynaya bakmadan seyret gün batımını,
 Bir yıldız göz kırpıyorsa sevdana,
Veya bir ışık kayıyorsa aşk yolunda,
Benim yıldızımdır, sana selam veren,
Işıklara doğru giden,
Sana doğru koşan,
Şiirler geliyorsa gökyüzünden ,
Seni unutamayan benimdir,ben...


Seni kimse görmedi ,
Ben senden başka ,
Kimseye el sallamadım ,
Seninle dopdoluyu ben,
 Tanıdıklar görmüşse de ben görmedim,
İnanır mısın senden başkasını da pek sevemedim?...

Baharlar açıyor toprakla birlikte ben de yeşeriyorum,
Hayallerimi uçurtma ile uçurdum gökyüzüne,
Belki birgün gerçekleşir diye dileklerim,
 Birşey göremiyorum , sana uzakdan uzanamıyorum
Adını söyleceğim hiç bir kimse de yokhayatımda,
Hep yalnız yürümüşüm ben bu sokaklarda ,
Seni bulayım derken kimse kalmamış yanı başımda,
Bir senin adın var yalnız aklımda,
Onu da söyleyemem biliyorsun,
Onu bağıramam özgürce her yerde,
Adını kazıdım, beynimde unutmak yok,
Adımı yazdım kalbime kurtulmak yok,
Hayallerimde hep sen varsın olacaksın,
Seni kimseye vermeye niyetim yok...

Gelsen dünyama benim sen,
Azraile atmasan beni sen,
Sana söylerim beni verme sakın ellere,
İsimleri anlatır ,yaşatırım seni,
Bir konuşsam unutursun geçmişi...

Beni sen kendine aşık ettin ,hayal sevgilim,
Elinde ellerim,
Gözümde gözlerim,
Dilimde sen,
Gönlümde sen,
Sevda beğen sevdalardan,
Aşklara karışacak aşkımız,
Sesim sesine ulaşsın,
Aşkım bana dönsen sen, 
Kavuşulmazsa büyürsevdam,
Kavuşulursa eririm gözlerinde...


Ben seni severdim
Yürekden, 
Arkana takılır, izlerdim köşlerden,
Bizlerle pek takılmazdın,
Bir tek oynadığın 9 taş oyunuydu,
Taşları dizip beni ebe yapmışdın,
Ellerin ellerime değmişdi,
Gözlerin gözbebeklerimi yakmışdı,
Salıncağımda kaldı sıcaklığın,
Salıncağım  yok şimdi sen olmayınca...

Beni sen kendine aşık ettin,
Hayal sevgilimbenim,
Elin ellerimde,
Gözüm gözlerinde,
Dilimde sen,
Bir de o kahverengi gözlerinde ben,
Mutlu çocukdum,
Nereye gideceğini söylemedin,
Gittin evlendin hemen,
Sana inanamadım,
Kalbimden atamadım,
Seni hiç unutamadım,
Ben ölmedim,sensizim,
Sen ölmedin,gittin bensiz,
Neredeydin bulamadım,
Bir tebrik edemedim ben...

Şimdi eski dostlarla anıyoruz seni,
Herbirimiz  bir yere dağıldı,
Kimi okudu, kimi zengin oldu,
Kimi mutlu mesut,
Kimi  de ben gibi bezgin hayattan...

Ben de  ile evliyim,evli,
Dünyaya bunca bağlanmam,çocuklarımdan,
Şiirler yazdım ,şarkılar yazdım onlara,
Evim onlarla doldu,mesutum ben de  ,
Sana inat mutlu olmak istiyorum,
Daha neler istesin bu gönlümden...

Bırakma hayallerimi sensiz,
Hayal sevgilim,
Ben aşığım,
Sen aşıksın,
Bir güzel şiirler yazdım sana,
Bir özlemsin,ulaşamadığım,
Dün gibi herşey bitse de 
Bü gün gibi aklımdasın,
Zamanla değişdim bende,
Yıkılmış olsa da hayallerim,
Sokaklar da yıkık ve virane evler,
Ve büyümüş ve yaşlanmış ağaçlar,
Bizse yaşayamadıklarımıza ,
İnat saçlarımızda uçuşan beyazlar,
Sokaklarda maziyi arıyorum,
Yanılıyoruz,arkadaşlar,
Yanılıyoruz,sırdaşlar,
Zaman geldi biz gidiyoruz,
Ben sana alıştım hayat,
Darılmam  gidersen git,
Bir daha yüzüne bakamam,
Yanına bile gelmem ben...

Bu şiir uzun olacak,
Hayal yarim,
Yorulursan git,
Laf lafıaçar,
Laf mısraya uzar,
Benim uykum yok,
Zaman azaldıkça,
Uykum kaçıyor benden,
Daha uzun kalmak lazım ayakta,
Sanki daha uzun yaşamak gibi,
Hiç uyumasam da ömrüm uzar mı?
Aldanmak yok artık  hayallere,
Ömür yaşadığın an,
Hayat ne,hayal ne?
Yaşadığımız  ve yaşayacağımız anlar, 
Ben bilmem,herşey biz insanlara,
Belki yaşanacak güzel günler vardır,
Herşey hayal,her şey gerçek sevgilim,
Güzellik,
Çirkinlik,
İyilik,
Kötülük,
Uzunluk,
Kısalık,
Ve daha sayamayacağım şeyler,
 Biz insanlara ve yaşayanlara aittir,
Asıl olan mutluluk,

O da zamanında olmalı...

Sazlıklarda yetişir kamış,
O kamış da işe yararmış,
 Bakarsın ya hasır olur ya da ney,
Kamış kamış olsa da işe yararmış..


Hani insan insansa unutulmaz,
Seveni sevdiğine versinler, 
Ben kavuşamadım,kavuşsun sevenler,
Yaratan versin benim de sevdiğimi,
Aşk ile yansın şu yüreğim,
Ayaklarım sevdadan yorulmasın...

Hayal şehrin hayal yari,
Helal olsun sana ne diyem?

Bırakdın gittin kendi halime...

Beni sen aşık ettin kendine,
Ötekiler nasıl yandı?
Biri tayin oldu,
Biri hakkın rahmetine kavuşdu,
Öbürü şehri terketti,
Biri de seni hepden unuttu
En akıllısı inşaat mühendisi,
Gitti Belediye Başkanıyla evlendi,
Kapatmış arsaları ucuz pahalı,
Önüne gelene satar olmuş...

Bana dedemden yadigar kaldı eski ev...

Parasız satarım karşılığında muhabbetlerim,
Hayaller,
Ben sende kaybolmuşum,
Yine de halime şükrediyorum,
Ya açıkda kalsaydım,
 Ya da olsaydım beş parasız...

Bu şiir versin seni bana,
Bozuk işim varsa hepsi düzene girsin,
Seslerim seni bulsun uzaklardan,
Yaşadığım ,sensiz yeteri
Bu şiir seni bana kavuştursun,
Ama ben kalkıp gideyim yaban ellere,
Aklımı bırakıp sana,
Aşkımı bırakıpaşıklara,
Bir de yakamı bıraksan sen,
Kurtulacağım,ben,
Sana bir sepet şiir yollayacağım
İsimsiz,imzasız,
Bir kucak da hayal
Bilecek misin benim olduğumu?

Ellerinde güller açsın,
Sabah çiğleri üzerine dolsun,
Fırından sıcak ekmek kokusu gelsin,
Çocukluğumun üstüne konsun,
Uyanmak ne kadar zor olsa da ,
Okul zamanı,
Sen uykularımı böl,
Haşhaşlı rüzgar kokusuyla,
Büyüdük herşeyi yitirdik,
Aşkı ,
Sevdayı ,
Hasreti,
Memleketi
Bir beni bir de seni büyütemedik,
Sen nerelerdesin ey sevgili yar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder