26 Kasım 2013 Salı

AKAN SEVDA

   

 Senin kalbine akıyorum ,çünkü seninle yaşamak ve senle yaşlanmak istiyorum.Sen benim akan sevdamsın.Sana akmak sonu hiç gelmeyen bir ziyafete benziyor. Bu ziyafetin tadını çıkarıyorum ben,böylesine keyifli böylesine eğlenceli bir ziyafeti yarıda bırakıp gitmek istemiyorum ben.
       Sana akıyorum çünkü hayatımın anlamı sen, uslanmaz ruhumun sahibi  sen.İşte ben bu güzelliğe aşığım. Aslında seninleyim, yine sendeyim. Sen benim yüreğime çöreklenmiş sevdamsın. Ne kadar kötülük varsa arındırıyorum kendimi.Sana akıyorum. Bütün coşkunluğumla, aşka dair ne varsa benimle kalsınlar.
     Birlikte onlar bana aksın ,ben sana akayım.Benim gibi coşkun bir denizin aktığı yolu bile çok iyi  bir ırmağa dönüştüren tek kişi sensin.Sen kalbimde kal, orada yaşa hep benim ol.Ayrılmam yolumdan ,sen benle oldukça. Sana ulaşamasam da bu yolda can bile vermek en güzel şey.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder