20 Kasım 2013 Çarşamba

ÇOK SEVDİM


 
Çok sevdim ,inan seni, canımdan,çok,
Senin bile anlayamayacağın kadar çok.
Senin beni sevemeyeceğin kadar çok,
Beni  bırakıp gideceğin bildiğim kadar.

Bugün içimde bir keder bir acı var,
Bugün çok kırık ve üzgün kalbim,
Yarın ne olacak bilemem,halim,
Yarın olmayacaksın haberim var.

Bırakıp gitmişssin, beni bir tek başıma,
Unutup gittmişsin ,başka bir sevdayla,
Geri dönmek istersen ey sevgili,ey yar,
Ben senin yaptığını yapıp gideceğim,
Başka bir aşka ,başka bir sevdaya.

Yağmur yağdığında sen de gözyaşı dökesin,
Güneş doğduğunda ateşinden yanasın,
Sevdiğin adam gittiğinde benim gibi yanasın,
Geri dönme istemem,unut; bunu sen.

Hayat en büyük ızdırap olsun sana,
Sevdiklerin uzak olsun hep sana,
Sende benim gibi acılarla dolasın,
En büyük ceza yalnız olup yanasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder