13 Kasım 2013 Çarşamba

UNUTAMAM BEN SENİ

 

Gittin...
Ben, arkandan bakakaldım,
Oysa; söyleyecek o kadar çok şeyim vardı ki sana,
Giderken iyiye dair ne varsa içimden alıp gittin,
Sönmedi içimdeki ateş,sen giderken,
Ve bir daha hiç kimse beni,senin kadar yakmayacak,
Giderken karanlığa mahkum ettin günlerimi,
''O karanlıkta yolumu kaybettim ben" diyemedim sana.
Konuşamadım arkandan...

Gittin...
Gidişini görmemek için ellerimle ,gözlerimi kapattım,
Öylesine acıdıki sol yanım,
Tutup koparsan kolumu,kanadımı,
Bu kadar acı duymazdım,ben,
Acım yaş olup akmalıydı gözlerimden.
Ağlayamadım,arkandan ben...

Gittin...
Seni delicesine bir tutkuyla seviyordum ben,
Tutkum seninle olmaktı, tutkum seninle erimekdi,
Tutkum hayatı sadece seninle yaşamakdı,
Anlatamadım sana ben...

Gittin...
Gidişini önlemek için tutmak geçdi,
İçimden senin  ellerini,
Ellerim değil miydi her dokunuşumda seni bana bağlayan?
Seviyordun beni, yine de biliyorum.
Bir kez dokunsam sana, bir kez tutsam ellerini ,
Gitmek için biriktirdiğin bütün cesaretin yok olurdu biliyorum,
Tutamadım ama ellerini.

Gittin...
Bir yıkım gibiydi gidişin senin,
Sen uzaklaşırken  adım adım benden
Çöküp kaldım, olduğum yerde,
Nice terk edişlere dayanan yüreğim,
Bu kez gidişinle yıkılmışdı,
Bu kadar zayıf değildim,
Hemen toparlanmalıydım ben,
Kalkamadım ardından...

Gittin...
Oysa geldiğin gün gideceğini hissetmişdim,
Kendimi ona göre ayarlamışdım,
Hazırlandım gidişine,
Bitecek zamanları yaşıyordum senle,
Zaman bitecek ve sen gidecektin benden,
Bense, gidişinin arkası başlamalıydım,
Hayatıma kaldığım yerden yeniden devam etmeliydim,
Başlayamadım arkandan...

Gittin...
Bir şey söyledin mi giderken hatırlıyamıyorum?
"Kal" deme mi istedin mi yoksa?
Son bir kez daha bana "seni seviyorum" dedin mi?
"Bekle beni döneceğim" diye umut tohumları ektin mi?
Beynim öylesine bomboşdu ki.
Duyamadım giderken dediklerini...

Gittin...
Nereye gittiğin önemli değildi benim için,
Binlerce kilometre uzakta olsan da,
İki metre ötemde olsan da de farketmiyordu.
Yoktun,bu düşünce beni kahrediyordu ,
Kurtulmalıydım senden artık ,
Seni unutmaya çalışmalı, kurtulmalıydım, senden,
Kurtulamadım ben...

Gittin...
Unutulanların arasına katmalıydım seni,
Anıları bir sandığa koyup atmalıydım,
Hayata bir yerinden başlamalıydım,
Bu aşka nokta koymalıydım,
Bu sevdadan vazgeçmeliydim ben .
Yapamadım anla beni...

Gittin...
Bir okyanusun ortasında yapayalnız,
Tek küreğini yitirmiş sandalda
Dev dalgalarla boğuşan bir kapdan gibiydim ben,
Bil ki; asla sevmekten vazgeçemedim seni,
Bil ki; seninle birlikte aşkını da taşıyacağım gönlümde,
Bil ki; seni hala Unutamadım,
Unutamam ben  seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder