21 Kasım 2013 Perşembe

BELKİ DE



Seni seviyorum diyemedim, ne de gülebildim.
Çünkü senin beni sevmeye cesaretin yokdu,
Belki de bir gün beni sevmeni umutla bekledim,
Seni seviyorum diyemedim, reddetmenden korktum,
Belki bitmeyecek aşka yelken açmakdan kaçdım.

Bekledim binbir umutla hep seni düşledim,
Belki de sana kavuşamamaktan korktum,
Bekledim ne günler bitti,ne de ümidimi kesdim,
Belki de bitmemesi gerekiyordu,artık yoruldum.

Gitmeliyim zaman daraldı, aşkımı da gömmeliyim,
Belki de senin benim olmacağından korkdum,
Gitmeliyim argeride ne varsa unutup gitmeliyim,
Belki de en çok senin cevabından kaçdım.

Ne seviyorum diyebildim,sana nede dönebildim,
Ne bekleyebildim,ne adını silebildim kalbimden,
Belki de en acı karardı bu,seni bırakıp gitmek,
Üzgünüm artık gitmeliyim, sen kendimne iyi bak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder