25 Kasım 2013 Pazartesi

BEN


Uzaklardan gelen bir ses var,
Kulağıma sensizliğimi fısıldıyor,
''Bekle beni geleceğim bir gün'' Diyor,
''Sakın bırakıp gitme uzaklaşma benden''
Duyduklarıma inanmam gerek,
Belki de buradan uzaklaşıp gitmem gerek,
Yalnızca gitmem gerek buralardan daha uzaklara,
Beklemek neye gerekli?
Kandırmamalı insan kendini,
 Nereye kadar sürecek bekleyişlerin sonu?
Ayrılık uzun zaman önce çalmışdı kalbimin kapısını,
Şimdi ne var sanki duyduklarımdan sadece hayaller ,
Ardında bıraktığın zavallı benn,
Kimse yok arkamdan beni arayacak?
Kimse yok mu  ardımdan gelecek?
Kimse yok beni gelene kadar bekleyecek?
Sevda öyleki bir an büyülüyor ki insanı,
Ve aniden bitiveriyor büyüsü ,
Hiçbir şeyin çaresi yok bu dünya da ,
Bunlardan birisi de sevdadır sevda,
Üzülüp gisiyorum, sensiz diyarlara  ben,
Ayrılık çok kolay içini yakan sevda olmasa,
Bir değil iki değil artık bitti herşey zamanla,
Şimdiyse yalnız  ben varım,tek başıma,
Nefes alışlarımda her güne uyanışımda,tek başınayım ben,
Sadece ben var olacağım kendi kendime,
Her gece yalnız kalkacağım yatağımda ben,
Uyurken, düşlerimde sadece ben olacağım,
Kaybolmak yok artık keşmekeşliğin  içinde,
Çünkü ben varım,kendimle barışık olacağım,
Artık yorulmak yok,üzülmek yok,
Dünyam bana ait her şeyiyle benim,
Bu dünyada ben varım ve olacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder