13 Kasım 2013 Çarşamba

UNUTTUK BİRBİRİMİZİ

 

Keşke hiç kırmasaydım senin kalbini,
Yalnızca mutlu edebilseydim seni,
 Beni gördüğünde ılık bir sevda yayılsaydı içine,
 Sende bana sevdalansaydın,
 Ağlatmasaydın ikimizi,
 Keşke gözlerinin içine baktığımda ben,
 Sadece bana olan aşkını görebilseydim,
 Hiç nefret etmeseydin bizden,
 Karıştırmasaydın mutluluğumuza hiç bir acı ve kederi,
 Sadece gülen bir yüzün olsaydın senin,
 Keşke koruyabilsem aşkımızı ,
 Düşmanlara oh dedirtmesen aşkımızı,
 Bizi bir bütün görebilseydin keşke,
 Bir anne gibi korusan sevdamızı,
Ağlatmasaydın ikimizi,
Destek olabilseydin keşke yüreğimdeki aşkımıza,
Beni herkesten iyi tanıyıp en iyi arkadaşım olabilseydin,
Keşke hep benim kalabilseydin sen,
Tüm sırlarımı bilip anlayabilseydin beni,
Keşke bizi aşk yapabilseydin,
Kanıtlayabilseydin herkese gerçek aşkımın sen olduğunu,
Keşke gıpta ile baksalardı ikimize,
Ve biz herkesi arkamızda  bırakıp ,
Geleceğimize güvenle yürüyebilseydik,
Keşke kalbindeki tek cümle
"O beni çoook seviyor olsaydı"
''Neden ben de onu sevmeyeyim''olsaydı,
 Üzgünüm sevgilim...
 Biz yapamadık,
 Galiba mutlu olmak isterken,
 Unuttuk birbirimizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder