19 Kasım 2013 Salı

DOSTUM

 

Bekleyen her zaman unutulandır,dostum,
Sen unutulan olma,
Sen gelde aşkı doya doya yaşa,
Ne kış çalsın kapını nede don,
Ne sen ağla ne de aşkın, 
Çaresizlik olmasın ,sana yakın,
Bir saman alevi gibi sönmesin aşkınız,
Bekleyen her zaman unutulandır,dostum,
Sen unutulmayı seven yürekten kaldır,
Kış bitsin,bahar gönlüne dolsun,
Gülün solmasın,hiç bir zaman,
Adın hep söylensin,dillerde,
Bekleyen her zaman unutulandır,dostum,
Sen bekleyen olma sakın dostum,
Çiceksiz çöllere düşürmesin sevdan seni...

Bir adım at sevdadan  geçen gecelere,
Mutluluk,huzur,neşe seni bulsun,
Bekleyen her zaman unutulur,sen unutulma,
Seven sevdiğine sahip çıksın,bırakmasın.
ama kalbinin sol tarafına örmesin benden bi sur
sana bi şehir uzaktan yagdırmak vardı kar
bekleyen her zaman unutulandır sen hatırlayan olarak kal
senki gül güzeli sectin taşlı yollarda aglayan neferi
görmedin nazlı ahvalime ettigim mecali
ne kaldı geri ömürden bir bir gideli görmedin gecen günleri
bekleyen herzaman unutulandır seni seven gözleri unutma uykulardan uyandır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder