13 Kasım 2013 Çarşamba

HOŞÇAKAL



Bir haykırış kopar ta içimden,
Kalbimin en derin yerinden,
Gözler ağlamaklı, kalbim yanmakda,
Bir bitişin son noktasında,
Eller yakarır ,dualar dillerimde
Sessiz bir bekleyiş başlar,en sonunda,
Asla bitmeyecek bir acı var,
Göğsümün sol yanında,
''Dinle beni'' demiştim sana yıllar yıllar boyunca,
Neler neler geldi geçti,ikimizin ömründe,
Oysa sanki senin için unutulmuş biriyim,
Hiçbir zaman aklına getirmediğin,
Yoktum senin dünyanda ben,
Sevdan uzak kalsın artık bana,
Yaşamak zor gelir bana,
Uzak dursun acılar bana,
Uzak dursun her şey bana,
Yalnız kalan yüreğim olsun,
Acılar artık dinmiş olsun ,
Boşver git uzaklara,
Unut bütün yaşananları,
Önemsiz bir anı gibi kalayım hatıralarında,
Bil ki bu benden sana elveda,
Arama beni,sen de kal hoşçakal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder