15 Kasım 2013 Cuma

AŞK

 

Bu akşam çok yalnızım,
Kalbim bomboş neden?
Bunu bir anlayabilsem,
Güneş batmış,olmuş karanlık,
İçimde bir ürperti var,
Yağmış, yağmur yerler ıslak,
Izdırabım çoğalıyor,dem ve dem,
Tek başına ben miyim koca şehirde?
Gözyaşlarım akmaz oldu,kurudu,
Ellerim üşüdü,tutanım olmayınca,
Kollarım açık kaldı,saranım olamyınca,
Bitiriyor beni bu yalnızlık.
Yine de aşka hasretim ,
Sevenim olmayınca.

Aşk dudaklarımda bir ateş ,
Avuçlarımda yanan alev,
Aşksız,sevdasız yaşanmıyor,
İnan ki bu hayat tek çekilmiyor,
Tutunacak bir dalın olmayınca.

Hayatın anlamı aşk,
Bize verir ,neşe ve mutluluk,
Sevdim ,ve yine seveceğim,
Benim içimi ısıtacak,
Güneş gibi aşk ,
Gönlüm gönlüne akacak,
Sevdam sevdama dolacak,
Gönlüm aşkla yeniden filizlenecek.

Her gün yollarda bekleyeceğim,
Kollarım artık saracak,
Dudaklarım artık aşkı tadacak,
Doya dıya öpeceğim ellerini ,
Yeniden aşk olacağım ben.

Aşk dudaklarımda bir ateş ,
Avuçlarımda yanan alev,
Aşksız ,yaşamayacağım ,
Sevgiz olmayacağım,
Bir sevenim olacak yanımda,
Güvenle ona sarılacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder