12 Kasım 2013 Salı

BENİ


 
Her şey nasıl başladı?
Ve herşey nasıl bitti?
Kimi ilk sevmişsen ,
Hala aklında o kalır,
Ben ilk ve tek aşkım sensin,
Başkaları benim için yalan olur,
Sonunda unutmuş olsanda beni,
Hayatımda  yalnız sen varsın,
Evvelimde sen vardın,
Sonunda da sen olacaksın.
Ama bu nasıl sevda nasıl aşk?
Sen yoksun yanımda,
Hatıraların avutur beni,
Onlar beni sana yakınlaştırır,
Benim bütün arzularım seninle,
Kavuşmak sana bağlı,
Hayatında ne olursa olsun,
Unuttum bütün kötü günleri,
Sevdim.. Bir deli gibi seni,
Heyacanla bekledim dönmeni bana,
Hisslerim,değişmedi ,unuttun geçenleri,
Yaşadım..bana dönmen için bekledim,
Ama sen her şeyi alt üst ettin neden?
Belkide tek  günahım seni böyle sevmek,
Benim saflığımdan yararlandın sen,
Keşke bu kadar bağlanmasaydım,
Keşke bu kadar sevmeseydim seni,
inanmasaydım,senin yalanlarına,
Bu kadar üzülmezdim,
Bu kadar yanmazdım aşkından.
Ben seni hiç üzmedim ki,
Bu hırçınlığın,bu gazabın neden?
Hayat bu kadar acımasızken.

Senle her şey güzel görünürdü,
Sana aşık gözlerime,
Sensiz hiç bir şeyin tadı yokdu,
Nasıl sevdalanmışdık birbirimize,
Çok hoşdu günlerimiz,
Yağan yağmurun damlalarıı,
Hatırlatır aşkımızı bana,
Gezerdik el ele sevdalarda,
İzlerdik gökkuşağı renklerini,
Ağaçlara yazardık isimlerimizi,
Belki de bunların hepsi yalan mıydı?
Yoksa bir oyun muydu?
Ama ben seni unutamadım,
Adını Kalbimden silemedim,
Güzel ,günlerimizin hatırına,
Ne olursun anlasan beni.
Yüreğin yandığında ararsın beni,
Bir gün sen de seversin beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder