20 Kasım 2013 Çarşamba

GÖZYAŞIN OLSAM


 

Gözyaşın ,olsam senin,
Aksam kalbine gözlerinden,
Döksem içimdekileri bir bir,
Ağlasam saatlerce sana,ben.

Dokunsam, yanaklarına senin,
Öpsem,dudaklarından senin,
Kurumasam ,kalsam pınarlarında.
Gözlerinin maviliğinde dolaşsam,
Gözlerin beni hissettiğinde parlasa.

Hapsetsem ,kalbinin zindanlarında
En derinlerde bırakmasan ellerimi,
Sarsıla sarsıla ağlasam ,coşsam ,
Unutmasan benim tuzlu tadımı.

Benim olsa gözlerin,bana baksan,
Bakışlarını gizlesem,buğulandığımda,
Ben baksam senin için dünyaya.

Sen istesen de,  vermesem,
Alıp gözlerini, ben gitsem,
Tarifsiz bir acıyla kalsan,
Anlatsam aşkımı gözlerine,
Bütün aşklar "yetim" kalır.

Kuruyunca göz yaşların,
Çekip gitsem kederlerinden,
Mutlulukla dolsun senin için,
Ben çıksam hayatından.

Yolunu beklesem gözlerinin,
Bitmesin,sana olan  hasretim,
Hep sevsem ,seni özlesem,
Hep özlesem gözlerini senin.

Hiç bitmese hasretim sana,
Sen hep mutlu olsan,benle,
Ben hep beklesem,seni,
Ayrılmasak biz senle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder