14 Kasım 2013 Perşembe

GÜLLER SOLDU

 

Güller soldular ,
Sen orda ,ben burada olunca,
Tek başıma yalnız kalınca,
Yandı yüreğim sana yanar ,
Bu ayrılıkölümden de zor,
Ne olursun, ağlama kıyamam sana ben.
Bu aşk saklı kalsın içimde ,
Sen de gitme ,ben gidey,m,
Acılarla baş ederim ben,
Ayrılık bize,
Ceza niye?
O masum yüzün solmasın,
Sessiz çığlıkların duyulmasın,
Her sözün bıçak gibi saplanmasın,
Git desende giderim,
Kal dersende kalırım,
Bakma sen benim akan yaşlarıma,
O masum teninde bitkinlik,
Ellerinde hep hüzün mü olacak?
Sensizlikten aldığım her nefeste
Yaş dolar gözlerime,
Dokunma bana,
Yakar ateşim seni,
İçimde çıkılmaz yollar,
Yapma dudaklarınla dokunma,
Kalbime saplandı,acılar,
Vurma bir de sen vurma,
Tüm sevdiklerim vurmuşken,
Kar yağar baharlarıma ,
Yapma dudaklarınla dokunma,
Kalbimi ağlatma,
Dokunup onu üzme,
Sen giderken sevgilim,
Bir anda güller soldular ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder