12 Kasım 2013 Salı

BEN

 
Geriye dönüp bakdığımda bitkin,
Bir şehrin son neferiydim,
Kayboldum rüyalarımın içinde,
Özüme bakdım,kendimi bulurum diye,..
Sisli ve yağışlı bir hava var dışarda,
İliklerime işledi,yalnızlığın acısı,
Gizlendim,senden kendimden,
Bütün sözler sana çıkmışken,
Gizlendim.. cümlelerim eksikken,
Terk etmesine izin verdim,
Kilit takdım ,kalbimin kapısına,
Sen girme diye,
Islandım,yağan yağmurdan,
Yağan yağmurlarda bekledim,
Bedenimi yıkamak için,
Saatlarla gezdim sokaklarda,
Seni unutayım diye,
Yağışla birlikde ben de yağdım,
Damladım,avuçlarına senin,
Islandım,sevdanın ellerinden,
Susdum,seni konuşmakdan,
Korktuğum için,
Bütün şiirleri sildim,
Bütün şarkıları kaldırdım,
Seni hatırlatmasınlar diye,
Cümlelerimi yuttum,
Adın çıkmadın dilimden diye,
Susdum,bekledim,geceleri,
Buz tutmuş hülyalarım ağlar,
Tebessümlerim eksik kalır,
Çalınan günlerim benle yarışır,
Sabahlar olmuyor neden?
Unutmak mümkün mü seni?
Ben sana sevdalanmışken .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder