19 Kasım 2013 Salı

SANA

 

Olmasa ayrılık mektubun,
Kim inanır ayrıldığımıza?
Kim inanır seni bırakıp gittiğine?
Unutulur,sanma ,
Kalp ağrısının acısı,
Herşeyi unutmak kolay mı?
Yaşanır sanma sensiz,
Neydi bizi birbirimeze bağlayan?
Neydi ,kalplerimizi yakan?
Nasıl birleşsin,ayrılan ellerimiz?
Bırak bana anlatma ,olacakları,
Sevmek pek çok zorluğa katlanmak demek,
Ama sen terkettin seven beni,
Böyle mi ayrılacakdık,ikimiz,
Kim inanır senin beni sevdiğine?
Baksana geçmiş yıllar,
Ne çok anımız varmış senle,
Nerde beni seven sen?
Harcamışız boşuna yılları senle,
Yeniden yaşanmaz ki senle,
Geç kaldık,sevmeye biz,
Arama boşuna dönmem geriye,
Neydi bizi birbirimize sevdiren?
Neydi bizi birleştiren sevdamız?
Bırak artık anlatma bunları,
İmkansız bizim aşkımız,
Sevmek her şeye,katlanmakdı,
Biz katlanamadık,birbirimize,
Sevme beni istemem ,
Sen beni bırakıp gittikden sonra,
Sana kim inanır senin beni sevdiğine?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder