28 Mart 2012 Çarşamba

ADI SADECE YÜREĞİMDE SAKLI

Yıkılmış sevdaların arkasına saklanmış,
Gönlümdeki saklı sevda,
Adını sadece yüreğime yazmışım,
O bende sevdası saklı,
Ben de sevdim onu haklı,

Bu gece gördüm düşlerimde,
Bir sevdanın akıp gidişini,
Aklıma gelen başıma geldi,
Her onun yokluğunda,
Kaybolduğumu farkettim,
Senin gidişlerinde.

Gözlerine bakıp bakıp,
Cesaret alırdım,
Yokluğunla düşman olmuşum,
Ben sensiz ne yaparım?

Hayalinle kutladım ayrılığımızı,
Adı sadece yüreğime saklı,
Sevdalara yazdım,
Sensiz gecelerimi.

Üşüyor gönlüm sensiz kollarda,
İnan bu benim için ölümden zor,
Unutamadım seni ben,
Sonu olmayan sevdalarda ben,
Arıyorum kaybolmuş sevdamı.

Senden sonra kimler girecek?
Yasak olan sevda kapısını,
O ağlayan yüreğim,
Kime sevdalanmış olacak,
Mutlu ol diye bu yürek,
Senden neden vazgeçecek?


Karalar bağlayan benim yüreğim,
O vefasıza yanan benim yüreğim,
Kahrolur ,ağlar yüreğim,
Umutlarım kayboldu neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder