26 Mart 2012 Pazartesi

KİM BİLİR



Sen gittin buralardan yaşam durdu sanki,
Gittin, yalnızlığa esir etti sen beni,
Ben sensiz nasıl güleyim söyle işte,
Dertlerime dermanım nerdesin sen şimdi?
**
Kim unutur seni ve kalpsiz,vicdansız?
Kim bekler seni benim beklediğim kadar?
**
Sen beni bıraktın acılar denizinin ortasında,
Sensiz yaşayamayacağımı bile bile,
Gittin ,beni bıraktın, arkamdan güle güle,

Yalanmış ,bunca söylediğin ,tüm gerçekler de.

**
Kim unutur seni kalbime yazmışken ben?
Kim sevgisiz ,aşksız yaşar kalbimde sen varken?
**
Nasıl sevmişim zalim yar ben seni bilmeden,
Yine oynadın ya, benle sen hiç anlamadan,
Ağla bakalım sen de bana yaptıklarınla ,
Birgün, sende seveceksin birini kalpden.
**
Kim güler ki sen yanımda olmayınca söyle?
Kim sevgi umar yabancı ellerde sevilmeyince? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder