22 Mart 2012 Perşembe

SANA DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM OLSUN


Sana armağanım olsun,
İki tel ağarmış saçım,
Uykusuz geçen gecelerim.

Senin uğruna döktüğüm,
Birkaç damla gözyaşım,
Doğum günü sana hediyem olsun.

Uğruna harcadığım hayatım,
Bitip tükenmez yalanların,
Sana, doğum günü hediyem olsun.

Beni yapmacık sevmen,
Unutulan verdiğin sözlerin,
Sana doğum günü hediyem olsun.

Olmayacak  hayâllerim,
Karşılık görmeyen sevdam,
Sana, doğum günü hediyem olsun.

Bana çektirdiğin acılar ,
Senin uğruna yıktığım hayaller,
Sana doğum günü hediyem olsun.

Yitip giden hayatım,
Kırık döktüğün zamanlarım,
Sana doğum günü hediyem olsun.

Beni, bıraktın tek başıma,
Hatıralarla  yaşanacak zaman,
Sana doğum günü hediyem olsun.

Ecelin geldiği sana  an,
Ölüm alsın doğduğun gün,
Sana doğum günü hediyem olsun.

Hatıralardan, bir demet topladım,,
Başına dertleri ben yolladım,
Sana, doğum günü hediyem olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder