29 Mart 2012 Perşembe

GELMEDİN

Yüreğim senin hasretinden sürgün,yüreğim,
Yokluğunun her akşamında ağlar yüreğim,
İsmini yazıyorum denizdeki taşlara,
Denizdeki kuşlarla haber yolluyorum.

Ağlarım ,ben yanarım kendi halime,
Hasretine dayancak gücüm yok,
Kaç yıl geçdi,kaç zaman öldürdüm?
Kaç yaşam bitti,sen gelmedin?

Yıldızlar anlattım hasretlerimi,
Yüreğime kazıdım en güzel günleri,
Bende sabredecek güç kalmadı,
Sen gelmedin,arayıp sormadın beni.

Bıraktığın gibi herşey yerli yerinde,
Değiştirmedim ,gelirsin diye,
Bırakıp gittiğin günden beri,
Dönersin diye bekleyen ben.

Ağladım,yandım gidişine ben,
Hasretine dayanamadı bu yüreğim,
Kaç yıl geçdi,kaç ay geçdi saymadım,
Sen benden söyle neden?

Geceler ağladı sensizliğime,
Yüreğim yandı senin gidişine,
Bende sabredecek güç kalmadı,
Sen gelmedin,unuttun mu beni neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder