25 Mart 2012 Pazar

SEN VE BEN

Aşk ikimize yasaktı nedenlerini bilmeden...
Gözlerim gözlerinin içinde hapsolmuşken ne kadar kaçmak istesem de yapayıyorum,
Senin gözlerin ve bakışların hep bana engel olmakda, 

Berrak bir  gecenin yıldızlarla kaplanmış,
Tepenin başında  yakılmış ateşin kıvılcımları  arasında.
Ve çalınan  hüzünlü şarkılarda sen anlatılırken,
Nereye gitsem,nereye kaçsam  bir nefes gibi içime duyuyarsam sesini,

 Aşk bize yasak ve ulaşılmazken,
 
Alışmaya çalışıyoruz birbirimizin yokluğuna,
Kavuşma umudumuz yok olsa bile, yaşamazsakda hissediyorduk,
Birbirimize sevgimizi, bitmeye hüznümüzü ve ölümsüz aşkımızı...

Aşk bize yasak ve ulaşılmazken...
Ellerimiz avuçlarımız arasında ısınmasada yüreğimiz, g
Gözlerimiz gözlerimizin içinde kavuşamasada,
Dudaklarımız ürkek ve titrek buseler arasında kaybolmasada,

Dizlerine uzanıp mehtap izlenmesede
Ve omuzuna yaslanıp gözyaşlarınla ıslatmasakda,
Senin kokunu ,içime çekmesemde ben ,

Hani sen benim yanımda olmasanda,  bile yanımda ve her tarafımdasın,
Sen benim herşeyimsin ,bir tanem.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder