20 Mart 2012 Salı

NE ÇOK SEVMİŞİM SENİ

Ağlasam duyar mısın gözyaşlarımı?
Söylesene,dindire bilir  misin acılarımı?
Sende beni, benim gibi delice seve bilir misin?
Durdura bilir misin sensiz geçen zamanlarımı?

Hani bir resmin vardı ben de,
Saklıyordum onu cüzdanım da,
Yanın da senin,bıraktığın notda,
Seni seviyorum yazmışsın bana.

Şimdi hiç birşey yokmuş gibi çıktın hayatımdan,,
Düşündükçe delirecek gibi oluyorum,
Desene sevgilim sen beni hiç sevmemişsin,
Ne çabuk da unutu verdin yabancı kollarda.

Nasıl sevdaymış bu senin ki anlamadım?
Aşk değil.yalancı sevdaymış bu  senin ki,
Sorarım,sana suçum günahım neydi ki?
Beni böyle niye  garip bıraktın gittin ki?

Böyle sevda olmaz,aşk yaşanmaz,
Madem terkedecektin yine kandırdın,
Boynumu gurbet ellerde bükük kodun ,
Bir başına yapayalnız bıraktın.

Şimdi herşey anlamsız benim için,
Kırık dökük hatıralar elimde kalan,
Biliyorum,yeniden başlamam gerek,
Kalbimdeki yaraları sarmam gerek.

Bu yaptığın yanına kalır sanma ,
Ama bir gün sende sevdaya düş de gör,
Sevmenin zorluğunu anla,
Göreceksin sende acı çekeceksin.

Bilseydim,sana bağlanır mıydım?
Beni gerçekten sevmemişsin sen,
Hayallarim bile yalan oldu ,
Bu sevda artık bende çekilmez oldu.

Öyle çok hata yapmışım seni sevmekle,
Neden,sen benim seni sevmene izin verdin,
Niçin,kararttın dünyamı sen?
Benim günahım neydi söyle sen?

Resimlerine bakıp bakıp ağlıyorum,
Ellerimde kaldı yalan sevdan neden?
Gözlerim kurumuş bir pınar oldu neden?
Duygularım param parça dört yana dağıldı .

Kalbim dökük,kırık virane neden?
İçimde yanan hasretin bana kaldı,
İçimde hep birikmiş acılar neden?
Hep bunu hakedecek ne yaptım?

Tek isteyim beni sadece sevmendi,
O kadar zor muydu sevmen beni,
Yalan sevdalara daldın,kaldın,
Dünyamı yıktın,Güneşimi söndürdün.
Bu şiiri bir zamanlar sevdiğime yazdım,
Sokakta gezip dolaşdığım sevgiliye,
Sevgimi Haykırdığım  biricik sevgilime,
Önce herşeyimdimdi o,şimdi yok neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder