24 Mart 2012 Cumartesi

BENİ YÜREĞİNDE SAKLA

Beni yüreğinde sakla,
Senin için bir damla yaş olayım,
Beni gözlerinde sakla bırakma,
Kurutma beni ara sıra yokla.

Benim içim üzülme sen ne olur?
Yoksa damla damla olur süzülür,
Ben senin güzel gözlerinden,
Mahvolurum,yokolurum ben.

Beni senin yüreğinde saklanayım,,
Ta derinlerde ben kaybolayım ,
Kimse uzanamasın bana ve sana,
Üşüdüğünde yüreğinde ısıtayım seni.

Kapat  gözlerini hayallere ben olayım,
Bana sarıl sımsıkı bırakma ellerimi,
Ben yanındaymışım gibi yaşa, sen gülüm,
Unutma, hep mutluluk dolsun yüreğine.

Beni teninde hisset ve yaşat,
Her saçını okşadığımda senin ,
Her gün ellerini, ellerime aldığımda,
Beni hatirla ve beni unutma düşlerinde.


Beni gözlerinde sakla ve beklet,
Her aynaya baktığınde ben varım ,
Seni seven ve unutamadığın ben,
Beni böyle sev ve unutma sen.

Beni gör ve sevmeye devam et sen,
Ben olayim sana günaydın deyen,
Ne zaman özlersen  rüzgarla haber yolla,
Gelirim uçan kuşlarla sana ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder