19 Mart 2012 Pazartesi

SANA ANLATAMAM Kİ

Sana duygularımı nasıl anlatsam,
BİLEMİYORUM,
Bunu anlatmaya gücüm yetmez,
BİLİYORUM,
Buna kelimeler yeter mi ?
BİLEMİYORUM.
Gökyüzünden yıldızları başın taç yapsam,
Sana ışık saçamam ki,
Sevgi bahçesinden güller dersem,
Sana koktuklarını anlatamam ki,
Senin gönlünde açan gül goncası olsam,
Sana  açtığımı anlatamam ki,
Sen gökyüzünde uçan bir kuş olsan,
Ben dalına konduğum ağaç olsam,
Dallarıma kon diyemem ki.
Çağlayanlar gibi aksam yollarına,
Bunu sana anlatamam ki.
Seviyorum seni ben diye,
Dağlara haykırsam sesimi,
Sana sesimi ulaştırama ki.
Başını kalbimin üstüne koysan,
Nasıl attığını dinle desem,
Bunu sana anlatamam ki,
Seninle el ele tutuşsam ,
Senin gözlerinde kaybolsam,
Heyecandan kalbimin duracağını,
Sana  anlatamam ki,
Hep benim yanımda  kalsan,
Yanımdan hiç ayrılmasan,
Seni deli sevdiğimi ,
Sana anlatamam ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder