29 Mart 2012 Perşembe

EVLENMELİYİZ

Sen ve ben evlenmeliyiz,
Hem de çok yakında ,yakında,
Aşksız dönmesin bu dünya,
Sevgisiz kalmasın bu rüya.
 *****************
Seni gördüm ve aşık oldum,
Ne olursun gel bana sen,
İstersen mutluluk elimizde,
Doyamazsın,aşka ve sevgiye.
 ****************
Bir sevsen ve görsen beni,
Herkesten sen çok farklısın,
Sen benim gönlümün sultanısın,
Gelsene ,benim gönlüme sen sen.
******************
Gel ,gel yarim yanı başıma,
Seninle ,ben bir yuva kurmalıyız,
Gelsen ,sen benim şöyle karşıma,
Gel evlenelim, biz senle hemen .
*********************
Bence boyun boyuma uygun,
Huyun huyuma uygun,
Daha başka ne isteyelim,
Gel biz senle evlenilim.
***************
Beni gönülden sevsene,
Aklın karışdı nedense,
Herkesi dinledin,
Bir de dinlesene.
*************
Benim sesimi  duy,
Bir kere de bana uy,
Bak göreceksin sen,
Mutlu olacağız ,sen ve ben.
*****************
İstersen sen yaparsın,
Bir kere de anlasan,
Sen ne yapmak istersin?
Sen ve ben bir düşün,taşın.
****************
Gel, gel sen hep bana böyle gel,
Seninle paylaşalım biz gel,
Hayat denen sahneyi beraber gel,
Bence evlenmeliyiz,biz ikimiz senle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder