19 Mart 2012 Pazartesi

BEN

Senin kalbine misafir olsam,
Bana  kızar mısın sevdiğim,
Hayır yanlış anlama beni,
Senin yüreğine yerleşmek değil amacım,
Sen beni sev ki yerleşeyim,
Beni ,sen giderken habersiz bırakma,
Sen giderken ben uğurlayayım.
 
Giderken ardında  bırakacağın beni,
Ara sıra ziyaret etmeyi beni,
Sakın olaki unutmayasın beni,
Uzun zamandır haberini bekliyorum,
Bi habersiz koyma gurbet ellerde beni.
Ara sıra uçan kuşlarla selam yolla ,
Dualarında bana da yer vermeyi unutma.

Umut çiçekleri ektim ,bahçeme ben sevgilim ,
Seni getirsinler diye bana sevdiğim,
Gözyaşlarımla suladım hep onları ben,
Duy artık benim yakarışlarımı sen,
Kabul et gönlüne beni sen,
Buyur et kalbine,
Aralık bırak yüreğinin  kapılarını.
Uzaklarda,çok uzaklarda olsan da sen,
Bir  o kadar da yakınsın sen bana,
Başımda eser  sevdanın yelleri,
Rüzgarlar haber versin senden bana,
Tüm özlemlerimi yazdım senin gözlerine,
 Öyle çocuk  masumiyeti ile sevdim seni,
Burdasın işte karşımdasın sen.

 Karşındayım ben, senin en  saf halimle,
 Kıyısındayım sevinçlerin,acıların,  
 Tek umudum sana kavuşmak,
 Ben herşeyi unutmaya hazırım,
Tek bakışın  yetecek düşlerimi yapmaya,
Gelsem mi gönlüne ve girsem ben ,
Ne olur Hayır deme ne olur bana sen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder