21 Mart 2012 Çarşamba

SEN


Yüreğinin içine  sürgün edilmişim,
Yokluğun yakıyor bağrımı benim,
 Her akşam karanlığında darmadağınım,
İsmini haykırıyorum,
Denizdeki martılara,

Ağlarım yanarım sensizliğime,
Hasretine dayanamadım ben,
Kaç bahar geçdi, kaç mevsim değişti?
Mevsimler  değişti sen gelmedin.

Yıldızlar ağladı,yalnızlığıma,
Yüreğim yandı acılarıma,
Bende sabır kalmadı gerçekden,
Sen gelmedin,beni yalnız bıraktın.

Bıraktığın gibi herşey yerli yerinde,
Darmadağın olan benim sadece,
Uçurumun kenarındayım,inan,
Dönüşü olmayan yola girmişim.

Ağlarım yanarım,eski günlere,
Hasretin kor olmuş yüreğimde,
Dayanamadım,sensiz yaşamaya,
Gülen gözlerim gülmez oldu.

Kaç yıl geçdi,kaç zaman geçdi?
Saymadım geçen dünlerimi,
İsyanım sana değil kaderime,
Beni böyle çaresiz bırakdı.

Kuşlar ağladı,çaresizliğime,
Yüreğim yandı,kavruldu yokluğuna,
Bende seni bekleyecek ,
Zamanım kalmadı,seni beklemeye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder