23 Mart 2012 Cuma

MARMARİS

Masmavi bir şehir,
Marmaris,
adın bile güzel,
Marmaris.

Masmavi denizi,
O  güzel yerleri,
Sımsıcacık insanları,
Barındırır bağrında bizleri.

Marmaris,
Seni ben,
Yeşil ve mavi ,
Giyinmiş görürüm,
Mutluluk verirsin ,
Denizinle martınla.

Masmavi denizin var,
Yemyeşil ormanların,
Kuşların sesine bayılırım,
Müzik gibi dinlerim.

Rüyalarımda sen varsın,
Marmaris,
Her gece ışıl ışıl yanarsın,
Mavi bir elmasa bürünürsün.

Ne şirin görünürsün,
Bir efsanesin sen,
Ege ve akdenizin,
Koynunda yaşarsın.


Türkiye'nin incisisin,
Benim gölümün birincisisin.
En mavi şehir sensin,
Sen benim sultanımsın.

En güzel hava sende,
Sevgiyle sinersin içime.
Masmavi denizinle,
Beni mest edersin.


İnsanlar sana hayran,
Ederler görünce bayram,
Çeşit çeşit kültür yetişir,
Senin güzel ellerinde.

Sesini dinliyorum bakınarak,
Gözlerimi kapatarak,
Senin nefesini işitiyorum,
Gece ışıntınla aydınlanıyorum.

Sesini duymak güzel,
Senle yaşamak en güzel,
Gel arkadaş sen,
Gör bu güzelliği.

Kendimizle gurur duyalım,
Seni biz kirletmeyelim,
O  mavi denizinin,
Emsalsiz yeşilinin,
Kıymetini bilelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder