19 Mart 2012 Pazartesi

SEN BİR ÇİÇEKSİN

Sen bir çiçeksin,benim nazlı çiçeğim,
Buz tutmuş dağların arasında açan,
Zirve de çiçek veren   kardelenimsin,
Kurumuş bataklıklar arasında kalan,
Ortasında açmış birtek gülümsün,
Sen bir çiçeksin sırf benim için açan,
Hiç solmayacağım gülümsün sen.
--------------
Boynu bükülmüş bir  gül misali hüzünlü ve üzgün,
O bakışın yok mu  sımsıcak ve sefkatli,yakar beni,
Kalbimi deler geçer o hüzünlü yüzün beni,
Bir şimşek  çakar sanki yüreğimin içinde,
Alev alev yanarsın sen benim kalbimi.
---------------
Her bakışında bir tatlılık ,masumluk var,
Yüzünde hiç solmayan  o tatlı bakışın var,
Ve gözlerin denizler  kadar güzel ve ulaşılmaz,
Denizlerinde kaybolan ben senin güzelliğinde.
-----------------
Kışın ortasında açan ilkbahar mevsimi gibisin,
Mevsimlerin en güzelisin sensin canım sevdiğim,
Sen bir çiçeksin bana açıp,bana kokan,
Hiç solmayıp benimle hep beraber olan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder