30 Mart 2012 Cuma

ARAMAM SEVDİĞİM SENİ


Gökyüzünde gezen yıldız olsam sevdiğim,
Bulut olup gezsen diya diyar sevdiğim,
Yağmur olup düşme sakın topraklara.

Her bahçede gül olup açsan sevdiğim,
Bülbül olup daldan dala konsam sevdiğim,
Rüzgar olup savrulma sen uzaklara.

Aramam,seni bulmak için zaman harcamam,
O sensiz geceler de ,ben kaybolmam,
Artık sensiz sabahlar da ben yanmam  .

Geceleri  rüyalarıma girme sevdiğim,
Güneş doğup uyanırsam ben, sevdiğim
Seni hatırıma filan getiremem,

Ellerimi tutma sen benim sevdiğim,
Onlar seni unuttu görmeyeli hepden,
Kalbim bile sana karşı katılaşdı neden?

Gün gelir ararsan bulamazsın sevdiğim,
Sen mazide kalan son aşkımsın benim,
Dönme geriye hatırlamaz seni yüreğim.

Aramam seni ,sormam seni,
O sensiz geçen yıllar unutturdu seni,
O sensiz günlere, ben  yanmam .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder