26 Mart 2012 Pazartesi

YANSAN

Seni benden aldılar,
Canımdan can kopdu,
Beni sana kötülediler,
Beni dinlemeden gittin ya.

 Gittin de mutlu oldun mu?
 Aradığın aşkı buldun mu ?
 Sen benden başkasını sevemezsin,
 Ben bittim ,artık eski ben değilim.

Gittin de mutlu oldun mu sen,
Yabancı kollarda mesut musun?
 Dönme sakın geriye beni bulamazsın,
 Ben kayboldum ,gidişinle senin,

 Sen beni hiç  beni  sevmemişsin,
 Ya ben seni deli gibi sevmiştim,
  Ben sana inanarak ve severek,
  Tam yürekten bağlanmıştım,

 Duydum ki başkasıyla evlenmişsin,
 Ben senden vazgeçmedim ,seni sevmiştim,
 Son pişmanlık çare değil biliyorsun,
Ya ben ne yapayım, bıraktın beni sensiz.

Ardından ,bıraktığın o yaralı yürek yok mu?
Senin için hayata küsmüş olan yok mu?
Ya ben senin için yanmışım bunca yıl ,
Bir kere de sen yansan acaba çok mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder