23 Mart 2012 Cuma

EY YAR


Ey yar! Sen bu dünyaya neden  geldin ki niye?
Odun geldin,sen odun gideceksin sanki niye?
Bana yaptıklarının hesabını elbet sen,
Bir gün ödeyeceksin,
Mahşerde bir bir soracağım sana ben,
Ben sadece sevmek istedim  seni,
Sen sevmeyi beceremedin ki,
Neden yaptı bu zülmü bize ki?
Ey yar! Benim dünyamı ve de kendi dünyanı mahvettin niye?

Ben sevmeye ,sevilmeye layık değil miydim ki?
Senin derdin ne ki yıktın bizi?
Ey yar! Senin bu kinin ve öfken kime ve niye?

Mahşer günü gelince göreceksin,
Kimin yalan kimin doğru olduğunu,
Sen o gün anlayacaksın tüm gerçekleri,
Bana yaşattığın tüm kötü günleri,
Sen de benim gibi yaşayacaksın,
Ve göreceksin Allah'ın adaletini,
Ey sevgili yar! Ben senin sadece sevgini ve saygını  istemiştim ki,
Sanki çok zor  birşeymiş gibi  neden esirgedin sevgini ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder