19 Mart 2012 Pazartesi

SEVDALARDA


Seviyorum seni sevdiğim senden habersiz,
Hayalin geliyor gözlerimin içine,
Onun ellerini tutuyorum sensin diye,
Gözlerin geliyor aklıma ,senin güzel gözlerin,
Senin beni seveceğin günü bekliyorum,
ve o gün çok yakın tüm kalbimle hissediyorum,
Beni seveceğini biliyorum.
Hep uzaktan görüyorum seni,
En çokta bana gülen gözlerini,
Her yere arıyor gözlerim gözlerini,
Beni ne zaman göreceksin hayal sevgili,

Oysa ben sana sevgimi anlatamadım,
Ne kadar  seni çok sevdiğimi,
Benim için ne kadar değerli olduğunu,
Benim için ne kadar özel olduğunu,
Anlatamadım,anlatamam.

Nefes almak için sen  ,
Hani havayı içine çekersin ya,
Nefes alırsan yaşarsın ya,
Hani susuzluğunu gidermek için,
Kana kana su içersin ya,
İşte sen benim için öylesin,
Sen benim yaşama sebebim,
Ömrüme ömür katan sevdiğimsin.

Yaşamalıyız biz senle bu hayatı,
Aynı duyguları hissetmeliyiz,
Akşamları el ele sahili gezmeliyiz,
Sabahlamalıyız biz senle göz göze,
Ama sen yoksun şuan benim yanımda,
Bekleyeceğim seni ben bana gelmeni,
Ömrümün son demine kadar,
Son nefesimi ellerinde verene kadar,
Elbet bir gün geleceksin bana sen,
Ve seveceksin seni ben ,
 Adını koyamadığım,
Tadına doyamadığım ,
        SEVDALARDA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder