27 Mart 2012 Salı

SENSİN BENİM KALBİMDE

ღ♥♥♡♥♡Yanımda sen olmazsan olma (♥_♥) KALBİMDEKİ SENSİN BENİM♡♥♡
♡♥♡Nereye gidersem gideyim (♥_♥) YOLUMDAKI ARKADAŞIM SENSİN BENİM♡♥♡
♡♥♡Kimselere bakamam sen benimle olmayınca (♥_♥) GÖZÜMDEKİ TEK SEVDAMSIN♡♥♡
♡♥♡Başkasına yar diyemem (♥_♥) ÇÜNKÜ  SENSİN BENİM YARİM♡♥♡
♡♥♡Olmasan hiç yanımda sen benim (♥_♥) İÇİM YAŞAYANSENSİN BENİM♡♥♡
(♡♥♡)Baharda yağan yağmur damlamsın,
(♡♥♡)Sonbahar da esen rüzgarımsın♡♥♡
♡♥♡ Baharda yeşeren dalımsın, Aklımda ki soruların cevabısın.♡♥♡
♡♥♡Gün akşam olurken, hala özlemle beklediğimsin ♡♥♡
♡♥♡Bir gün daha geçip giderken hayatımızdan beklediğim günümsün♡♥♡
♡♥♡Ezberlediğim ve unutamadığım şiirimsin ♡♥♡
♡♥♡Sorsan da söyleyemem ben sana♡♥♡
♡♥♡ İşte tam şurdası ♡♥♡
♡♥♡(♥♡♥♡♥) ÇÜNKÜ SEN K..A..L..B...İ..M..D..E..S..İ..N..(♥♡♥♡♥)♡♥♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder