29 Mart 2012 Perşembe

GİT ŞİMDİ

Umutlarımda aynı sen gibi terkettiler beni,
Gittiler ve ben yapayalnızm dertlerimle,
Kıramadım ayrılık  zincirlerini,
Bağlandım senin kalbinin zindanlarına,
Gönlünde hapsedildim ben,
Sensizliğe ben hala alışamadım,öğrenemedim,
Ne olduğunu hala çözemedim senin,
Kaç kere isyan ettim ben kaderime,
Keşke hiç sevmeseydim seni ben,
Nerden bilirdim bana yalan söylediğini,
Sevdin seni ben tek başıma,
Sen bıraktn gittin yaban ellere beni,
Kaç kere bana yalvardı abğışla beni diye?
Sen kalpsizin birisin niye?
Şimdi cevap ver benim sorularıma,
Madem bırakıp gidecektin ,niye geldin,geri sen? 
Madem beni sevmeyecektin ,neden girdin dünyama?
Olmaz deseydin ,bana  baştansen,
Ümit verdin ,sen bana defalarca niye?
Yakacaksan  niye gönül verdin söyle bana?
Kendini bana zorla sevdirdin,
GİT ŞİMDİ ARTIK BENİM HAYATIMDAN...!
Benden uzaklara git,
Dönme bir daha geriye,
Adımı bile anmayacağın yere git,
Bırakki beni benle ,
Bende unutayım seni,
Git ve senin  sevgini kalbime gömeyim,
Nerden anlaya bilirdim, sevginin ve aşkın bu kadar canımı yakacağını,
Zamansız sevdalarda kaybolup gideceğimi,
Sen bitirdin beni ve sevgimi,
Benim için hayatta bir sen vardın, şimdi yoksun neden?
Senin  sevdan uğruna, karanlıklar içinde kayboldum,
Bulamıyorum ben yolumu,
Bırak beni benle ve şimdi git,
Şimdi,git  nolur git şimdi git,
Hayatıma sensiz yeniden başlamam için,
Git ,yalvarırım git şimdi sen,
Artık ben sensiz yaşamalı ve sensiz nefes almayım ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder