20 Mart 2012 Salı

GİDERİM



Sensiz yine sabah oldu be güzelim,
Sensiz bir gün daha geçdi sevdiğim,
Seni gönülden seveli kaç yıl oldu?
Saymadım geçen günleri unuttum ben.


Şimdi kimbilir sen nerelerdesin?
Hangi kollardasın kimbilir sen?
Beni düşünüyor musun hiç?
Yoksa sildin mi kalbinden?

Şimdi mesut ,mutlu musun?
Başkasına mı sevdalandı yüreğin?
Yada hala bekliyor mu gözlerin ?
Üzülme güzelim benim gibi garibe.

Şimdi ben senin aşkında kaybolmuşum,
Özlemlerim derya, deniz olmuş sensizim,
Sensiz bu şehirde boş,avare gezerim,
Dönüşlerim hep sana be sevdiğim.

Gidişlerin aldı götürdü benliğimi,
Kendi halime güler geçerim,
Bilmezsin ,anlamazsın seni sevdiğimi,
Ben aşkından yanmış , küle dönmüşüm.

Görmezsin,sana nasıl aşık olduğumu,
Ben bu diyarlardan alır başımı giderim,
Haberin olsun sevdiğim artık duramam,
Kendi yalnızlığım da kaybolurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder